Otázky k výběru & pomoc s nákupem
Připravili jsme pro vás odpovědi na ty nejčastější otázky, které se týkají našich Balíčků do porodnice, objednávání, doručení, plateb i dalších služeb. Na jednom místě tak najdete vše, co vás zajímá – od výběru vhodného balíčku až po možnosti vrácení zboží.
Pokud zde nenajdete odpověď na svou otázku, neváhejte nás kontaktovat – jsme tu pro vás! 😊
1. O našich balíčcích
2. Objednání a doručení
3. Platba a fakturace
4. Vrácení a reklamace
5. Další služby a zákaznická podpora
6. Informace pro nastávající maminky
1. O našich balíčcích do porodnice
🎁 Co obsahují jednotlivé balíčky do porodnice?
V našich balíčcích najdete všechny nezbytné produkty pro péči o maminku a novorozence – od porodnických vložek až po produkty na zklidnění hráze po porodu. Každý porodní balíček obsahuje hygienické pomůcky, péči o citlivou pokožku a základní potřeby pro pohodlné kojení.
Sestavili jsme pro vás dvě varianty balíčků: Standard a Eco. Každou z nich najdete ve třech velikostech. Vybírejte dle svých potřeb. :)
✨ Jsou balíčky určeny jen pro maminky, nebo i pro novorozence?
Balíčky obsahují převážně hygienické potřeby pro maminku po porodu, ale najdete v nich i pár nezbytností pro vaše miminko.
🎁 Je možné přizpůsobit obsah balíčku podle mých potřeb?
Samozřejmě! Pokud vám nevyhovuje složení našich balíčků, vyberte si nejzákladnější variantu balíčku (Balíček Mini/Eco Mini) a další produkty si do něj přidejte podle svých potřeb.
✨ Jaký balíček bych měla zvolit, pokud mám plánovaný porod císařským řezem?
Doporučujeme Balíček Mini/Eco Mini. Nezapomeňte si prohlédnout i nabídku našich samostatných produktů a doplnit si jej třeba o potřeby pro miminko a mast na bradavky.
🎁 Je lepší koupit hotový balíček nebo si sestavit vlastní?
Naše předem připravené balíčky jsou sestavené odborníky a obsahují vše potřebné. Ušetří vám čas, peníze i stres, který byste měla s kompletováním jednotlivých položek zvlášť.
✨ Jaké značky produktů jsou v balíčcích zahrnuty?
Balíčky nejsou složeny z produktů od jedné značky. Všechny produkty jsou pečlivě vybírány hlavně na základě zkušeností porodních asistentek a maminek.
🎁 Kde byly produkty vyráběny? Jsou ekologicky šetrné a bezpečné pro miminka?
U každého balíčku naleznete popis produktů s informacemi o značce, spousta z nich byla vyrobena u nás ČR. Všechny výrobky jsou samozřejmě zdravotně nezávadné.
✨ Jsou balíčky vhodné jako dárek pro nastávající maminky?
Ano, naše porodní balíčky jsou skvělým dárkem! Pokud si nejste jisti výběrem balíčku, využijte možnost zakoupení dárkového poukazu.
🎁 Obsahují balíčky produkty vhodné pro alergiky?
Produkty v balíčcích jsou šetrné k pokožce. Jste-li však alergická na nějakou konkrétní látku, která by mohla být například součástí kosmetického produktu, je určitě vhodné zkontrolovat složení. Složení produktů uvádíme v popisu daného produktu.
2. Objednání a doručení
📦 Jak rychle balíček obdržím?
Naše balíčky máme skladem a expedujeme je co nejdříve (zpravidla 2. den po objednání). Pokud by mělo dodání trvat déle než týden, budeme vás informovat.
🚚 Jaké jsou možnosti dopravy a kolik stojí?
Podrobný popis možností dopravy najdete v článku Doprava a platba.
📦 Co dělat, když balíček nedorazí včas?
Žádný problém! Kontaktujte nás a balíček můžete vrátit podle podmínek o vrácení zboží.
3. Platby a fakturace
💳 Jaké platební metody přijímáte?
Podrobný popis možností platby najdete v článku Doprava a platba.
💵 Je možné platit na dobírku?
Ano, doporučujeme přečíst si podmínky o nákupu na dobírku.
💳 Mohu získat fakturu na jméno firmy nebo na konkrétní IČO?
Jistě! Firemní údaje vyplníte v průběhu objednávky a fakturu vám zašleme po zaplacení.
💵 Jsou uvedené ceny včetně DPH a poplatků za balné?
Ano, cena uvedená u produktů je konečná. Žádné extra poplatky na vás v košíku nečekají.
4. Vrácení a reklamace
🔄 Jak postupovat, pokud chci balíček vrátit nebo vyměnit?
Kontaktujte nás na e-mailu a vrácení proběhne podle podmínek uvedených v Obchodních podmínkách.
✨ Co dělat, pokud mi přišel poškozený produkt?
Neváhejte nás kontaktovat.
✨ Jsou některé produkty v balíčku nevratné z hygienických důvodů?
Ano, produkty s poškozeným obalem, otevřené nebo použité produkty nelze vrátit. Nepoužité zboží v originálním balení ale vrátit můžete.
🔄 Mohu vrátit pouze část balíčku?
Jistě, daný produkt/y ale musí být v originálním balení a nepoužitý.
5. Další služby a zákaznická podpora
📩 Můžete mi poradit, který balíček je nejvhodnější pro mé potřeby?
Samozřejmě! Naše porodní asistentka je vám k dispozici na e-mailu: martina@balickydoporodnice.cz
📩 Mohu vás kontaktovat ohledně specifických dotazů na produkty?
Jistě! Jsme tu pro vás.
✨ Můžu u vás koupit dárkové poukazy?
Ano, najdete je v kategorii Dárkové poukazy.
✨ Jak mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
Kontaktujte nás na e-mailu: martina@balickydoporodnice.cz
6. Informace pro nastávající maminky
🤰 Co všechno bych si měla připravit do porodnice?
Připravili jsme pro vás podrobný seznam, který najdete i v tištěné podobě v každém balíčku.
✨ Jaké věci jsou v porodnicích obvykle k dispozici, a co si naopak přinést s sebou?
V porodnici bývají nejčastěji k dispozici košile a kojící čaj. Hygienické produkty (vložky, kalhotky) si musíte přibalit. Ohledně potřeb pro miminko doporučujeme kontaktovat vámi vybranou porodnici.
🤰Jaké konkrétní produkty doporučujete pro maminky po císařském řezu?
Potřeby pro takové to maminky se nijak zvlášť neliší od maminek, které mají v plánu rodit spontánně. Po císařském řezu ale určitě nevyužijete produkty pro péči o porodní poranění. Vložky, kalhotky, mast na bradavky a další produkty, které nabízíme, využijete i po porodu císařským řezem.
✨Co bych měla vědět o poporodní péči doma?
I doma využijete všechny produkty, které v našich balíčcích najdete. Péči budou vyžadovat prsa, ale i případná porodní poranění. O tom jak pečovat o hráz po porodu, najdete v našem článku na blogu.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Na cokoliv vám ráda odpovím na martina@balickydoporodnice.cz.